Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen?

Vraag het ons!

Meer weten over je bestelling, over onze cadeaukaarten of een van onze diensten? Wat je vraag ook is, we staan voor je klaar! We hebben de onderwerpen voor je op een rijtje gezet. Je kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen.

Bestellen & ontvangen

Besteden

Algemeen

Zakelijk

TOP 4 MEESTGESTELDE VRAGEN
Ik heb mijn SC-code weggekrast. Wat nu?

Onze klantenservice kan je hiermee helpen. Maak een foto van de achterzijde van je pas waarop duidelijk het 19-cijferige kaartnummer te zien is. Mail deze met in de onderwerpregel van je verzoek: SC-code weggekrast naar info@schaatscadeaukaart.nl . Een van onze collega’s kan dan snel je SC-code achterhalen.

Ik probeer mijn saldo te controleren maar ik krijg ‘kaartnummer niet gevonden’ te zien. Wat nu?

Soms kan je het saldo niet controleren:

  1. Het kan gebeuren dat je een onjuist 19-cijferig kaartnummer en of 6-cijferige SC-code hebt ingevoerd. Indien er geen SC-code op de pas vermeld staat, vul dan een willekeurig nummer in, zoals 123456.
  2. Het kan zijn dat je Schaats Cadeaukaart niet geactiveerd is. 
    Gekocht bij een verkooppunt: Wanneer je je Schaats Cadeaukaart bij een verkooppunt hebt gekocht ga dan terug met de aankoopbon om je Schaats Cadeaukaart opnieuw te activeren
    Gekocht via de website: Is je Schaats Cadeaukaart gekocht via onze webshop? Neem dan contact op met onze klantenservice op +31 (0) 23 212 00 14 of via info@schaatscadeaukaart.nl.
Hoe betaal ik met de Schaats Cadeaukaart?

In een winkel betalen: overhandig je de Schaats Cadeaukaart bij de kassa, het bedrag op je Schaats Cadeaukaart wordt afgetrokken van je totale bonbedrag. Indien nodig kun je het restant op een andere manier betalen.


Bij Duo Sports: via deze website kun je een privéles kopen bij Duo Sports.

Het saldo van mijn Schaats Cadeaukaart is afgeboekt terwijl ik geen succesvolle bestelling heb geplaatst. Wat nu?
Het kan even duren voordat het saldo wordt terugbetaald. Het saldo wordt direct afgeboekt nadat het pasnummer is ingevoerd. Als het saldo na 24 uur niet automatisch is teruggestort, neem dan contact op met onze klantenservice.

Extra hulp nodig? Neem contact met ons op!

Neem contact met ons op via het contactformulier en we helpen je al je vragen te beantwoorden. Liever telefonisch contact? Bereik ons op +31 (0) 23 212 00 14 op werkdagen tussen 09.00 en 20.00 uur.

Back to top